@article { author = {جعفرزاده, فاطمه and خودکار, فاطمه}, title = {استراتژی برندسازی شرکت میشلین}, journal = {صنعت لاستیک ایران}, volume = {22}, number = {88}, pages = {44-61}, year = {2018}, publisher = {شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک}, issn = {1563-0633}, eissn = {}, doi = {}, abstract = {یکی از شرکت‌های مطرح تایرساز در سطح جهان، شرکت میشلین است که به‌عنوان یکی از پیشگامان و رهبران در نوآوری تایر همواره به خود بالیده است. این شرکت دارای سابقه‌ای طولانی در ارائه‌ی راه‌حل‌های دست‌یابی به موفقیت در زمینه‌ی ایمنی، بهره‌وری سوخت، و سازگاری با محیط‌زیست برای محصولات خود در صنعت حمل‌ونقل است. هم‌چنین این شرکت از داشتن برند جهانی در مناطق مختلف که با نام‌های میشلین و گودریچ BF در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده به خود می‌بالد. مقاله‌ی تحقیقاتی حاضر، استراتژی برندسازی میشلین را که منجر به قدرت این برند در گروه‌های تایر خودروی سواری و ماشین‌های سبک شده است، بیان می‌کند. در این راستا، نقاط قوت داخلی و قابلیت‌هایی که باعث پایداری میشلین در اقتصاد جهانی شده، شناسایی شده است. هم‌چنین در این مقاله به چگونگی ایجاد صمیمیت با مشتری و حفظ این رابطه و نقش آن در بازار جهانی نیز پرداخته شده است.}, keywords = {میشلین,برندسازی,استراتژی,مزیت رقابتی,تجزیه و تحلیل محیطی}, url = {https://www.iranrubbermag.ir/article_60394.html}, eprint = {https://www.iranrubbermag.ir/article_60394_10cb8ccd1491d13d78230bedd9c8ac14.pdf} }