1- امیرشاهی، میراحمد، یزدانی، حمیدرضا و عالی پور، الهه (1392). بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر رفتار مصرف کنندگان عضو شبکههای اجتماعی در ایران، فصلنامه ی علمی ـ پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 3(4)، صص 58-41.
2- ایمانی، دین محمد و احمدی، افسانه (1390). مدیریت زنجیره تأمین؛ استراتژی جدید برای دستیابی به مزایای رقابتی، مجله مانتلی مهندسی صنایع و صنایع وابسته، 1(10)، صص 19-14.
3- حاجی پور، بهمن؛ درزیان، عبدالهادی؛ شمسی، سجاد (1390). تبیین استراتژی محصول بازار و قابلیتهای بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار، فصلنامه کاوهش های بازرگانی، 4 (7)، صص 87-57.
4- حقیقی نسب، منیژه، یزدانی، حمیدرضا، داورپناه کیاسرایی، فاطمه (1395). تأثیر حمایت مدیریت ارشد از اقدامات زیست محیطی بر استراتژی بازاریابی سبز و عملکرد زیست محیطی کسب و کارهای صنعتی در ایران، فصلنامه علمی ـ پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال ششم، 1(20)، صص 38-23.
5- راسخی، سعید؛ شهرازی، میلاد؛ شیدایی، زهرا؛ جعفری، مریم و دهقان، زهرا (1395). ارتباط کارایی اقتصادی و کارایی زیست محیطی: شواهد جدید برای کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته، فصلنامه پژوهش ها و سیاست های اقتصادی، 24(78)، صص 56-31.
6- رحیم نیا، فریبرز و یاشار مرادیان، ارائه مدل مفهومی تاثیر گرایش های استراتژیک و منابع بازاریابی بر عملکرد سازمان با میانجی گری قابلیت های بازاریابی، کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت، تهران،
7- عاقله، حسن و حمیدی، ناصر (1395). شناسایی و رتبه بندی موانع استقرار زنجیره تأمین سبز در صنایع کوچک و متوسط (مطالعه موردی استان قزوین)، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، 80، صص 197-173.
8- عبدالهی، ناصر و فریادی، مسعود (1389). چالش های حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست ایران، مجله علوم محیطی، 7، صص 180-143.
9- قیومی، عباسعلی و ابراهیمی مجید (1395)، ارتباط قابلیتهای بازاریابی با عملکرد سازمان به واسطه شرایط محیطی (موردمطالعه شرکت شیر ایران پگاه)، همایش پژوهش های کاربردی در مدیریت صنعتی، سمنان.
10- نیک نژاد، مریم (1390). مدیریت زنجیره تأمین (با مطالعه موردی)، فصلنامه مدیریت زنجیره تأمین، 34(1)، صص 27-20.
11- Andovise, K., & Eftekhar A.J. (2012) “Business-level competitive strategy: a contingency link to internationalization”. Journal of Management, Vol. 18 No. 3, pp: 473-87.
12- Brauson,T. (2013). Entrepreneurial orientation and new venture performance: The moderating role of intra- and extra-indsutry social capital. Academy of Management Journal, 51(1), 97–111.
13- Day, G.S. (1994). The capabilities of market-driven organizations. Journal of Marketing,58(4), 37–52.
14- Hart, S.L. (1995), “A natural-resource-based view of the firm,” Academy of Management Review, Vol. 20, No. 4, pp. 986-1014.
15- Hong, P., Kwon, H.B. and Roh, J.J. (2009), “Implementation of strategic green orientation in supply,” European Journal of Innovation Management, Vol. 12 No. 4, pp. 512-532.
16- Kakiolati, D.P., & Lee, S. (2016). Entrepreneurial orientation: Reviewing three papers and implications for further theoretical and methodological development.
17- Lee, L.T.S. (2012), “The pivotal roles of corporate environment responsibility,” Industrial Management and Data Systems, Vol. 112, No. 3, pp. 446-483.
18- Lee, S.Y. (2008), “Drivers for the participation of small and medium-sized suppliers in green supply chain initiatives,” Supply chain Management: An International Journal, Vol. 13, No. 3, pp. 185-198.
19- Lee, S.Y.(2015), “The effects of green supply chain management on the supplier’s performance through social capital accumulation,” Supply Chain Management: An International Journal, Vol. 20, No. 1, pp. 42-55.
20- Letens, Bjorn, (2002), “Foreign Direct Investment and Human Rights An ambiguous Relationship" Forum For development Studies, Vol 29. Marketing, 58:1-21.
21- Martin, S.L., & Javalgi, R.(R.) G., Entrepreneurial orientation, marketing capabilities and performance: The Moderating role of Competitive Intensity on Latin America, Journal of Business Research (2015), http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2015.10.149
22- Rao, P. (2002), “Greening the supply chain: A new initiative in South East Asia,” International Journal of Operations and Production Management, Vol. 22, No. 6, pp. 632-655.
23- Song, D.T., & Pari, J.S. (1996). Entrepreneurial orientation, distinctive marketing competencies, and organizational performance. Journal of Applied Business Research, 10(3), 28–38.
Song, R.C. (1994). Collaboration and performance in foreign markets: The case of young high-technology manufacturing firms". Academy of Management Journal, 1, 45–60.
24- Tuominen, L. C. (1997). Marketing strategy determinants of export performance: A meta-analysis. Journal of Business Research, 55(1), 51–67.
25- Vachon, S. and Klassen, R.D. (2006), “Extending green practices across the supply chain,” International Journal of Operations and Production Management, Vol. 26, No. 7, pp. 795-821.
26- Viruvaredna, J.C. (2003). Does competitive environment moderate the market orientation performance relationship? Journal of Marketing, 58(1), 46–55.
27- Wong, C.Y., Wong, C.W.Y. and Boon-ITT, S. (2015), “Integrating environmental management into supply chains,” International Journal of Physical Distribution and Logistics Management, Vol. 45, No. 1/2, pp. 43-68.