[1]Chadha, S., & Kapoor, D. (2009). Effect of Switching Cost, Service Qualityand Customer Satisfaction on
Customer Loyalty of Cellular Service Providers in Indian Market. The IUP Journal of Marketing Management,
23-37.
[2]Wong, C. B., Wong, K. L., Wong, M. H., & Chan, E. W. (2016). Use of switching barriers to retain customers:
Online retail stock traders in Hong Kong. GSTF Journal on Business Review (GBR), 4(4), 93-98
]3.]مدنی محمدی، ح. )1385 .)تدوین مدلی برای رتبه بندی شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران. فصلنامه اندیشه صادق)23 ،)65-82.
]4.]دموری، د و فرید، د. )1390 .)ارزیابی و تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت سرمایه گذاران به عنوان مشتریان شرکتهای کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران
) مطالعه ی موردی: بورسهای منطقهای تهران، اصفهان و یزد(. مدیریت بازرگانی, 3(8 ،)61-80.
]5.]انصاری رنانی، ق و ناصحی فر، و. )1386 .)الگوی کارآمد بازاریابی خدمات مالی در بورس اوراق بهادار تهران. مطالعات مدیریت)56 ،)123-139.
]6.]کاتلر ، ف و آرمسترانگ، گ. )1379 .)اصول بازاریابی. )ب. فروزنده ، تدوین( تهران: نشر آتروپات.
]7.]کاتلر، ف. )1383 .)مبانی مدیریت بازاریابی. )ع. پارسائیان، مترجم( تهران: انتشارات ترمه.
]8]کاتلر، ف. )1394 .)مدیریت بازاریابی /تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجرا وکنترل. نشر آموخته.
]9]هاپسون ، ب؛ لوگاری، ج؛ مورگاتروید، ا؛ ریپلی، ت؛ اسکالی، م و سیمپسون، د. )1381 .)مدیریت خدمت ؛ فرهنگ مشتری مداری. تهران: نشر مدیران.
]10]اسفیدانی، م؛ حسنقلی پور، ط و ساجدی فر، ع. )1391 .)بررسی و تحلیل تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در نگهداشت مشتریان آنی شرکت های کارگزاری
شهر تهران. فصلنامه علوم مدیریت ایران)25 ،)23-46.
[11]Andreassen, T., & Lindestad, B. (1998). Customer loyalty and complex services: The impact of corporate image
on quality, customer satisfaction and loyalty. international journal of service industary management, 9, 7-23
]12.]هرندی، ع؛ سعادت یار، ف و فاطمی، ز. )1393 .)مدلسازی تاثیرات تصویر مطلوب از سازمان بر مصرف کنندگان در بخش خدمات. فصلنامه تحقیقات
.140-125 ،13 ،نوین باز
[13]Yik-Chee, L., Meredith, G., & Marchant, T. (2010). Singapore stock broking service quality: fifteen percent gap.
Journal of Services Marketing, 24(4), 305-313.
[14]Toofaily, E., & Pons, F. (2016). Impact of customers' assessment of website attributes on e-relationship in the
securities brokerage industry: A multichannel perspective. Reatailing and Consumer Services, 34, 58-69.
[15]Chan, R., Chan, Y., & Oliver H.M, Y. (1991). Selecting a broker or a brokerage firm: segmentation of investors
in the Hong Kong stock market. European Journal of Marketing, 25(10), 17-28.
[16]Lin, X., & Wei, B. (1999). Service Quality Dimensions of Securities Brokerage Firms: What Customers Consider
as Important. Journal of Professional Services Marketing, 20(1), 135-146