1. Thomas D. Gillespie, (1992) “Fundamental of vehicle dynamic” SAE
2. Wong, J. Y, (1993). “Theory of Ground Vehicle”. Publisher: Wiley.
3. Hans B. Pacejka, (2006), Tire and Vehicle Dynamics, second edition, Elsevier.
4. Rajamani, Rajesh, "Vehicle Dynamics and Control", Springer, 2006.
5. V.I.Konoroz, (1968), The influence of tyre rolling resistance on vehicle fuel consumption, Avtom.Prom. March, 11-14 1968, Journal of terramechanics, volume 5, Issue 3, page 88-89.
6. صیاد نصیری، امیرحسین مؤمن، سید حسن آقا محمدی، شهرزاد رشکی، (بهمنماه 1390)، "اندازهگیری و تحلیل تأثیر برخی خصوصیات فنی خودرو بر مصرف سوخت در شرایط واقعی به کمک شبکهی عصبی"، چهارمین کنفرانس سوخت و احتراق.
7. صیاد نصیری، ناصر سینا، وحید کارخانه،" تأثیر فشار باد تایر بر مصرف سوخت خودرو"، نشریهی صنعت لاستیک ایران، شمارهی 68، سال 1391.
8. صیاد نصیری ، رسول اکبری، حسین مصطفیزاده شبلو، "پایش وضعیت فشار باد تایر خودرو"،هفتمین کنفرانس تخصصی پایش وضعیت و عیبیابی ماشینآلات، اسفندماه 1391.
9. Jalili N., Zhou Y., Venkataraman P., “Tire Nitrogen Filling System”, A Final Report to Ingersoll Rand Industrial Technologies, Clemson University, Department of Mechanical Engineering, August 2006.