[1] اکرادی، احسان، محمدنیا، یاسر، عباسی، محمد (1394). رابطه سبک رهبری تحول گرا با تعالی سازمانی در ادارات آموزش و پرورش استان زنجان، پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی، 1(4)، 153-173.
[2] اسلامی الوارسی، فاطمه، تیمورنژاد، کاوه، نعیمی ثابت مقدم، امیررضا (1395). بررسی رابطة سبک رهبری تحول گرا با تعالی سازمان در جهاد دانشگاهی، مدیریت فرهنگ سازمانی، 14(2)، 589-610.
[3] فرازجا، مهدی، خادمی، محسن (1390). بررسی رابطه بین سبک های رهبری تحول آفرین و تعامل گرا و نگرش به تغییر سازمانی، نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی)، 6(4)، 49-69.
[4] موسوی، سید ابراهیم، رنجبر، صمد، رنگریز، احمد (1393). بررسی ارتباط رهبری تحول گرا، مدیریت دانش و عملکرد سازمانی، نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه.
[5] ناظم، فتاح، حدادپور، سمانه (1392). ارائه الگوی ساختاری عدالت سازمانی بر اساس سبک های رهبری تحول گرا و عمل گرا در دانشگاه آزاد اسلامی، رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 4(1)، 51-65.
[6] Bakker, A.B., Bal, M.P., (2010). Weekly work engagement and performance: a study among starting teachers, Journal of Occupational and Organizational Psychology, 83, 189–206.
[7] Burt, C.D., Williams, S., Wallis, D., (2012). New recruit safety expectations: relationships with trust and perceived job risk, Safety Science, 50, 1079–1084.
[8] Clarke, S., Ward, K., (2006). The role of leader influence tactics and safety climate in engaging employees’ safety participation. Risk Anal, 26 (5), 1175–1185.
[9] Ding, X., Li, Q., Zhang, H., Sheng, Z., & Wang, Z. (2017). Linking transformational leadership and work outcomes in temporary organizations: A social identity approach, International Journal of Project Management, 35(4), 543-556.
[10] Gundersen, G., Hellesoy, B.T., Raeder, S., (2012). Leading international project teams: the effectiveness of transformational leadership in dynamic work environments, Journal of Leadership & Organizational Studies, 19, 46–57.
[11] Mullen, J., Kelloway, E. K., & Teed, M. (2017). Employer safety obligations, transformational leadership and their interactive effects on employee safety performance, Safety science, 91, 405-412.
[12] Nahrgang, J.D., Morgeson, F.P., Hofmann, D.A., (2007). Predicting safety performance behavior: a meta-analysis of safety and organizational constructs, In: Poster Session Presented at the 22nd Annual Conference of the Society for Industrial and Organizational Psychology, New York, NY.
[13] Qu, R., Janssen, O., Shi, K., (2015). Transformational leadership and follower creativity: the mediating role of follower relational identification and the moderating role of leader creativity expectations, The Leadership Quarterly, 26, 286–299.
[14] Strom, D.L., Sears, K.L., Kelly, K.M., (2013). Work engagement: the roles of organizational justice and leadership style in predicting engagement among employees, Journal of Leadership & Organizational Studies, 21, 71–82.
[15] Tyssen, A.K., Wald, A., Spieth, P., (2013). Leadership in temporary organizations: a review of leadership theories and a research agenda, Project Management Journal, 44, 52–67.
[16] Van Knippenberg, D., Sleebos, E., (2006). Organizational identification versus organizational commitment: self-definition, social exchange, and job attitudes, Journal of Organizational Behavior, 27, 571–584.
[17] Walumbwa, F.O., Mayer, D.M., Wang, P., Wang, H., Workman, K., Christensen, A.L., (2011). Linking ethical leadership to employee performance: the roles of leader–member exchange, self-efficacy, and organizational identification, Organizational Behavior and Human Decision Processes, 115, 204–213.
[18] Walker, A., Hutton, D.M., (2006). The application of the psychological contract to workplace safety, Journal of Safety Research, 37, 433–441.
[19] Zhu, Y., Akhtar, S., (2014). The mediating effects of cognition-based trust and affect-based trust in transformational leadership's dual processes: evidence from China, The International Journal of Human Resource Management, 25, 2755–2771.