[1] آذر، عادل؛ مومنی، منصور (1395). آمار و کاربرد آن در مدیریت 2 (تحلیل آماری). ج 2. تهران: انتشارات سمت.
[2] تنعمی، محمدمهدی. (1391). مدیریت دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی: شناخت و اجرای کیفیت فراگیر. تهران، انتشارات سمت.
[3] والمحمدی، چنگیز. (1390). مدیریت کیفیت و بهرهوری. تهران، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهرانجنوب.
[4] یزدخواستی، علی. رجاییپور، سعید. (1388). فرهنگ سازمانی و مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش عالی. تهران، انتشارات کنکاش.
[5] توفیقی، شهرام؛ فلاح، محمدصالح؛ خواجه آزاد، مجتبی (1390). کیفیت مدیریت دانش در یک بیمارستان نظامی بر اساس شاخص های مدل تعالی بالدریج. مجله طب نظامی. دوره 13، شماره 4، صص 216-213.
[6] بحرینیزاده، منیجه؛ موسوی، سید احمد (1391). تبیین ابعاد و شاخص های کیفیت خدمات انتظامی کلانتری های استان بوشهر از دیدگاه مردم و تعیین اولویت ها و ارائه راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف سروکوال. پژوهش های مدیریت انتظامی، دوره 7، شماره 4، صص 595-569.
[7] میکائیلی، فتاح؛ آقا گل زاده، غلامحسین (1393). الگوی نظری سنجش کیفیت خدمات راهور در وضع موجود. دوره 5، شماره 7. صص 495-461.
[8] پوراسدی، محمد؛ معدنی، جواد (1395). تأثیر مؤلفههای مسئولیت اجتماعی بر کیفیت ارائه خدمات انتظامی. نشریه انتظام اجتماعی، دوره 8، شماره 1، صص 188-161.
[9] میکائیلی، فتاح (1394). مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران. رساله دکتری. دانشگاه علامه طباطبائی.
[10] Al-Khalili, A., & Subari, K. (2013). Understanding the Linkage between Soft and Hard Total Quality Management: Evidence from Malaysian Manufacturing Industries. JJMIE, 7(1), 57-65.
[11] Amin, M., Aldakhil, A. M., Wu, C., Rezaei, S., & Cobanoglu, C. (2017). The structural relationship between TQM, employee satisfaction and hotel performance. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 29(4), 1256-1278.
[12] Claver, E., Tari, J. J., & Molina, J. F. (2003). Critical factors and results of quality management: an empirical study. Total Quality Management and Business Excellence, 14(1), 91-118.
[13] Das, A., Paul, H., & Swierczek, F. W. (2008). Developing and validating total quality management (TQM) constructs in the context of Thailand's manufacturing industry. Benchmarking: An International Journal, 15(1), 52-72.
[14] Flynn, B. B., Schroeder, R. G., & Sakakibara, S. (1995). A framework for quality management research and an associated measurement instrument. Journal of Operations Management, 11(4), 339-366.
[15] Gadenne, D., & Sharma, B. (2009). An investigation of the hard and soft quality management factors of Australian SMEs and their association with firm performance. International Journal of Quality & Reliability Management, 26(9), 865-880.
[16] Godfrey, A. B. (1999). Ten areas for future research in total quality management. Quality in Higher Education, 269.
[17] Grover, S., Agrawal, V. P., & Khan, I. A. (2004). A digraph approach to TQM evaluation of an industry. International Journal of Production Research, 42(19), 4031-4053.
[18] Hassanpour, M. (2014). Evaluation of sustainable development using business excellence model in used motor oil industries. Iranian Journal of Health, Safety and Environment, 1(4), 177-185.
[19] Hietschold, N., Reinhardt, R., & Gurtner, S. (2014). Measuring critical success factors of TQM implementation successfully–a systematic literature review. International Journal of Production Research, 52(21), 6254-6272.
[20] Higginson, T., & Waxler, R. P. (1994). Communication, commitment and corporate culture: the foundation for TQM and reengineering. Industrial Management Chicago then Atlanta, 6(2), 4-14.
[21] Jun, M., Cai, S., & Peterson, R. (2004). Obstacles to TQM implementation in Mexico's maquiladora industry. Total Quality Management & Business Excellence, 15(1), 59-72.
[22] Partlow, C. G. (1996). Human resource practices of TQM hotels. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 67-77.
[23] Powell, T. C. (1995). Total quality management as competitive advantage: a review and empirical study. Strategic Management Journal, 16(1), 15-37.
[24] Prajogo, D. I., & McDermott, C. M. (2005). The relationship between total quality management practices and organizational culture. International Journal of Operations & Production Management, 25(11), 1101-1122.
[25] Psomas, E., Vouzas, F., & Kafetzopoulos, D. (2014). Quality management benefits through the “soft” and “hard” aspect of TQM in food companies. The TQM Journal, 26(5), 431-444.
[26] Psychogios, A. G. (2010). A four-fold regional-specific approach to TQM: The case of South Eastern Europe. International Journal of Quality & Reliability Management, 27(9), 1036-1053.
[27] Putri, T. N., & Yusof, M. S. (2008). Critical success factors for implementing quality engineering (QE) in Malaysian’s and Indonesian’s automotive industries: a proposed model. International Journal of Automotive Industry and Management, 2, 1-15.
[28] Raj, T., & Attri, R. (2011). Identification and modelling of barriers in the implementation of TQM. International Journal of Productivity and Quality Management, 8(2), 153-179.
[29] Sila, I., & Ebrahimpour, M. (2002). An investigation of the total quality management survey based research published between 1989 and 2000: A literature review. International Journal of Quality & Reliability Management, 19(7), 902-970.
[30] Sun, H., & Cheng, T. K. (2002). Comparing reasons, practices and effects of ISO 9000 certification and TQM implementation in Norwegian SMEs and large firms. International Small Business Journal, 20(4), 421-442.
[31] Talib, F., Rahman, Z., Qureshi, M. N., & Siddiqui, J. (2011). Total quality management and service quality: an exploratory study of quality management practices and barriers in service industry. International Journal of Services and Operations Management, 10(1), 94-118.
[32] Ugboro, I. O., & Obeng, K. (2000). Top management leadership, employee empowerment, job satisfaction, and customer satisfaction in TQM organizations: an empirical study. Journal of Quality Management, 5(2), 247-272.
[33] Vouzas, F., & Psychogios, A. G. (2007). Assessing managers' awareness of TQM. The TQM Magazine, 19(1), 62-75.
[34] Weeks, B., Helms, M. M., & Ettkin, L. P. (1995). Is your organization ready for TQM? An assessment methodology. The TQM Magazine, 7(5), 43-49.