نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 استادیار بخش تخصصی مدیریت صنعتی و فناوری، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، قم، ایران
2 استادیار، مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه هرمزگان، بندرعباس، ایران
3 کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، موسسه آموزش عالی سهروردی، قزوین، ایران
چکیده
کلیدواژهها
10 مروتی، ف. (1397). بررسی نحوه همکاری در جوامع برند شبکه های اجتماعی با استفاده از الگوی محرک- موجود زنده- پاسخ، فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، پیاپی ۲۷، صص ۱۰۳ -۱۳۸.
13- Chinomona, R. & Maziriri, E. (2017). The influence of brand awareness, brand association and product quality on brand loyalty and repurchase intention. Journal of Business and Retail Management Research 12(1):143-154.
14- Coelho, P. Rita, P. & Santos, Z. (2018). On the relationship between consumer-brand identification, brand community, and brand loyalty, Journal of Retailing and Consumer Services 43, 101–110.
15- Hung, H. (2014). Attachment, identification, and loyalty: examining mediating mechanisms across brand and brand community contexts. J. Brand Manag. 21 (7–8), 594–614.
16- kumar, j. Nayak, j. (2018). Brand community relationships transitioning into brand relationships: Mediating and moderating mechanisms, Journal of Retailing and Consumer Services, Volume 45, Pages 64-73.
17- Patterson, P. Yu, T. De Ruyter, K. (2006). December. Understanding customer engagement in services. In: Proceedings of Advancing Theory, Maintaining Relevance, Proceedings of ANZMAC 2006 Conference, Brisbane. pp. 4–6.
18- Raouf R. Hussain, S. & Tehseen, S. (2018). Promoting customer brand engagement and brand loyalty through customer brand identification and value congruity, Journal of Marketing - ESIC, page 261- 301.
19- Weijo, H. Bean, J. & Rintamaki, J. (2019). Brand community coping, Journal of Business Research, Volume 94, Pages 128-136.